Sunday 11 September 2011

Random Sunday Swatches: Dior Vernis "Blue Tie"

***
Photobucket
Dior ging dit najaar voor blauw en heeft 3 nieuwe nail polishes uitgebracht voor hun collectie "Blue Tie":
- #908 Tuxedo (donkerblauw met blauwe shimmer)
- #607 Blue Denim (blauwe creme)
- #219 Beige Safari (licht beige/zand)

Photobucket Photobucket
Van links naar rechts in twee lagen: #908 Tuxedo, #607 Blue Denim, #219 Beige Safari

Ik ben zelf geen fan van blauwe nagellakken, maar als ik toch had moeten kiezen dan zou ik voor "Tuxedo" gaan - een prachtige donkerblauw tint die nog meer diepte krijgt door subtiele blauwe shimmer. "Blue Denim" is het meest saai en is ook het meest lastig om aan te brengen. "Beige Safari" is een gewone nude, dus die is alleen aan te raden als je nog geen nude kleuren in je collectie hebt. Deze lakjes zijn verkrijgbaar in de Bijenkorf voor 18 euro.

5 comments:

  1. Tuxedo is sexy!!
    Ik heb al nude nagellak van O.P.I die er een beetje op lijkt (beige safari) :D

    ReplyDelete
  2. prachtige lakjes, deze!

    dankjewel voor je reactie! ik hoop dat je blijft volgen :)!

    ReplyDelete
  3. Gisteren probeerde ik een reactie te plaatsen maar het laden duurde echt te lang dat ie zelfs vast liep... Dus nu nog een poging. Deze nagellak spreekt met niet aan, de verpakking vind ik niet geweldig en de prijs dan ook niet. Ze zijn helaas niet veel anders dan andere lakjes.

    ReplyDelete
  4. @Sharina: "Beige Safari" is zo basic, dat OPI daar warschijnlijk al tientallen variaties op heeft =))

    @Suz: Ja, zeker ;))) Graag gedaan

    @Christel: Ik hou ook niet van blauw dus deze trio laat me koud =)

    ReplyDelete
  5. hello! hope you could understand english... Love your blog and this post!
    I have a blog, too.
    Would you follow me?
    http://thesimplechicgirl.blogspot.com

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket