Sunday 4 September 2011

Random Sunday Swatches: YSL Volupté Sheer Candy

***

Photobucket

Vandaag laat ik de swatches zien van de nieuwe lippenstift-lijn van Yves Saint Laurent - Volupté Sheer Candy, die de Gloss Volupté lijn heeft vervangen. Dit product zit precies tussen lippenbalsems, lipglosses en lippenstiften in: het combineert de verzorgende eigenschappen van een balsem met een mooi glossy finish van een gloss en de mooie verpakking van een lippenstift. Sheer Candy lijn bestaat uit 6 sappige kleuren:

#01 - "Lush Coconut" -  nude beige met een gouden shimmer
#02 - "Dewy Papaya" - perzik/licht koraal
#03 - "Juicy Grapefruit" -  baby-roze met een gouden shimmer
#04 - "Succulent Pomegranate" - fuchsia met een rode ondertoon
#05 - "Mouthwatering Berry" - bosbes
#06 - "Luscious Cherry" - rood met een gouden shimmer

Photobucket

Photobucket
YSL Volupté Sheer Candy binnen (kunstmatige belichting) en buiten (natuurlijke belichting) ^_________^

De eerste drie kleuren zijn doorzichtig, maar de laatste drie kunnen wel een duidelijk tintje aan je lippen geven. Sheer Candy's zijn verkrijgbaar bij Douglas, Ici Paris XL en Sephora voor ongeveer 25 euro (prijzen verschillen een beetje tussen deze winkels)

6 comments:

  1. Ik had nummer 6 bijna gekocht! Maar omdat het zo lipbalm achtig is vroeg ik me af hoelang het zou blijven zitten? Ik ben toen maar voor een matte lippenstift gegaan van YSL. Maar nu ik sheer candy nummer 6 weer zie wordt de verleiding weer groot om deze alsnog te kopen :P

    ReplyDelete
  2. @Sharina: Ik wou "Dewy Papaya" een keer proberen, maar 24 euro betalen voor een lippenbalsem? Ik ben nog steeds niet overtuigd... Bovendien ben ik niet zo'n fan van de verpakking: zilver en goud samen -.-

    ReplyDelete
  3. Ik vind ze mooi, zien er ook echt hydraterend uit.

    ReplyDelete
  4. Hmm voor een lipbalsem... Ze zien er wel mooi uit!

    ReplyDelete
  5. Wel jammer als de nude kleurtjes helemaal doorzichtig zijn om de lippen, ze zien er lekker verzorgend uit!

    ReplyDelete

Followers

Follow Tasteless...
My Wishlist
Photobucket